fredagsmys

Go kväll, fortfarande hemme. Trivs faktist hemma...e så jävla trött när ja kommer hem från plugget så det e skönt att bara ta det lungt. Vi åt en jättegod middag, eller iallafall förätten, hehe. Efter middagen satte vi på en film som Adam och Kevin hyrt, det fick bli "Evan den allsmäktige". SKITBRA var den, haha det handlar om en kille som ska bygga en ark o.s.v  Han möter gud och så... den va verkligen jättebra!



När filmen var slut kollade jag ut genom fönstret och såg att det snöat ännu lite mer, JIPPI! Hoppas VERKLIGEN att det snöar så pass mycket att vi får en vit jul. Har fortfarande inte så mycket pengar, så börjar bli lite nervös..men dem rullar väl in här om några dagar. HOPPAS JAG! hihi, nu ska jg väl typ hitta på nått skoj, brorsan och Kevvan ska dansa sitt jävla dansspel, ganska kul och säkert bra. Men jag är så himla KASS! haha.
Klockan börjar ju bli ganska mycket, så dem lär inte kunna hålla på så länge eftersom det typ dunkar i hela huset. haha

Sov så gott, pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0