Julbak och annat mys

Tjenare mors, nu kan har jag äntligen tid att slå mig ned och bara ta det lungt. Hann ju skriva lite imorse, men hade lektion så var fort tvungen att dra. Svenskan gick ju super bra, sen var det bara engelska. Efter lunchen skulle alla åka till gamla stan egentligen och göra en bilduppgift, sen skulle vi gå och fika med en av våra lärare. Alla andra åkte, förutom jag och Malin då som åkte till gullmars och spelade bowling. Det var våran idrott, haha.
Vi var väl ungefär 10-12 stycken varav två tjejer, jag och Malin. Första rundan gick det as-bra, men andra däremot gick skitdåligt, snacka om att turen bara vände. Efter bowlingen drog jag direkt hem. Älsklingen hade redan hunnit åka innan jag kom, det var tråkigt. Han har åkt till södertälje med sin pappa för att de ska jobba där imorrn. Men det känns skönt att sova ifrån varandra ibland, saknar han ju typ hela tiden. Men det kan vara bra med lite tid ifrån varandra, så att man hinner göra sånt som man kanske inte gör med änns partner, nån som håller med kanske?
Nu utgår jag såklart i från min egen situation, och kevin bor ju typ hemma hos mig. Det är jag väldigt glad för såklart, älskar min lilla prins. <3
Vi hade lite gäster här nu under kvällen, jättemysigt har vi haft det. Jag slingade min gamla lärares hår, också bra vän till familjen då. Medan dem andra bakade pepparkakshus, peppakakor, tryffel och annat gott. Jag hade en egen liten plan på hur pepparkakshuset skulle se ut, men eftersom jag slingade Kate, så fick mumsan sköta det. Haha, mamma e så söt, hon har liksom köpte en massa olika plockgodisar, typ nappar och sånt. Så vårat pepparkakshus ser ut som ett riktigt godis hus. Hihihi. Slingorna vart skitbra, e alltid lite nervös innan. Men resultatet blir jag alltid nöjd med.
 

Pepparkakshuset, eller "godishuset" =) och annat bak.

 

image147

FINT VA?

Sen var min kusin här med hennes underbart söta lilla bebis, Nicholas. Så jävla söt asså. Oh va jag också vill ha en bebis. Längtar så tills jag och kevin får våran första bebbe. <3 Fick en bild på han, inte var det lätt kan ja lova. Fan ungen sitter ju aldrig still, haha min kameramobil suger verkligen. haha

image148

Ska försöka plugga lite nu, har mutlig redovisning imorrn om en bok...som jag inte läst. HAHA! typiskt MIG!

PUSS & KRAMIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0