Juldagen

Hej hej, då var julen i princip slut. Jag hade en himlans trevlig julafton, förutom att jag längtade en del efter älsklingen. Men vi hann nog prata med varandra en 5-6 gånger. Haha
Min jul såg i princip ut såhär, vi gick upp till mormor vid halv tre tiden, kollade kalle sen åt vi jättegott julbord. Sen öpnnade vi klapparna vilket var väldigt, va ska man säga roande. Kul iallafall. Fan va vi skrattade...
Efter att alla klappar var öpnna fikade vi. Sedan gick jag över till min kära farmor och hela tjocka släkten. Där var allt i full rulle, dem hade också precis käkat. Det roliga med denna släkt är våran tradition, rolig kanske inte alla skulle kalla det men iallafall. Vi började öppna klapparna vid kvart i tio och blev väl klara kvart över tolv, så det var väl rekord antar jag. Vi öppnar nämligen en julklapp i taget, så att man hinner se vad alla får liksom. Som tur är har vi ju dämpat ner på klapparna eftersom vi alla blir äldre, och inte längre får en massa leksaker och sånt skräp. haha
Plus att det var jag och min kusin Jocke som skötte utdelningen. Trots att jag inte hade några julklappar till dem, fick jag en del själv. Så himla snälla, jag gav alla en god chokladask, och de vart de glada för.
Lägger inte vad jag fick lite senare, förutom en sak som jag bara måste säga nu och det var julklappen från min kära Kevin. Så himla underbar, han har köpt en kamera åt mig, en bra än faktist. Så jävla glad blev jag, har längtat skitmycket efter att få en ny kamera, och nu har jag en. SUPERT! tack älskling <3
Måste bara slå mig ned och läsa instruktionerna, fattar typ ingenting haha.

Ah, men nu ska jag och mumsan sätta på ännu en film. Kollade nämligen nyss på Harry Potter 5. Och eftersom gubben som skulle ha installerat våra kanaler aldrig kom får vi nog vänta till efter nyår. Men film blire nu, minns inte va den hette... men men.


Puss så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0