Julstämning?

Allvarlig talat känner jag ingen riktig julstämning, kan inte riktigt förklara varför. Asså visst att det inte är nån snö knappt påverkar ju det en hel del. Men asså vi har julpyntat en himla massa i år, förvisso har vi en plastgran men det har va alltid haft. Undrar faktist om det inte är åldern???
Asså längtar inte lika mycket, visst det ska bli "kul" eller asså mysigt, men vi ska ju bara fira med mormor&morfar och sedan en moster. Jag menar egentligen har jag värsta mega släkten. Tråkigast av allt är att jag inte kommer att vakna upp med älsklingen imorrn, för det hade jag verkligen sätt fram emot detta år. Men får väl se till att det blir så nästa år.
 
Shit va sjukt, att tänka framåt ett år. Undrar verkligen hur allting kommer att vara då. Ah en sak som jag vill vara säker på är att jag och kevin fortfarande är tillsammans. För han är världens bästa människa, älskar han verkligen mest av allt på hela planeten.
Grejen är den att han är inte bara min pojkvän, utan också min bästa bästa vän.

Ajja, nu e det dags att ta en plats i soffan, eller kanske går jag och lägger mig. Är faktist jävligt slut!
Ska försöka blogga imorrn, hinner väl in nångång innan två för sedan ska vi upp till mormor.

SOV SÅ GOTT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0