Lördag

God morning

Vaknade vid halv elva, och har precis käkat frukost. Hade fullt upp med att bära ner alla min grejer från mitt gamla rum, fan va jobbigt de var. Från vinden till källaren, två trappor. haha
Åkte in till centralen vid halv tre tiden och mötte Kevin, skulle ha hämtat hans busskort och lämna lite pengar till han. Pengarna fick han men inte fick jag nått busskort, haha glömde bort det totalt. Aleena bjöd oss på jättegoda varma mozzarella mackor precis innan Kevin åkte. Det var lite tråkigt att säga hejdå, men men....fem dagar går fort.
(hoppas jag)...

Ska bara hoppa in i dushen, kommer strax.



I´m back! Skönt att dusha, men lite svårt att tvätta håret. Har ju liksom inbakade flätor i typ hela håret.

Har massa kvar att packa upp, men måste sätta upp lite hyllor först, och spegeln också. Har bara en byrå i mitt rum, men så mycket prylar...så därför måste jag sätta upp hyllorna. Gardiner måste jag fixa, svårt tycker jag eftersom det är ett litet fönster. Hm, funderar på att köpa sådana där fina trä persienner. Sen måste tavlan upp också, ah som sagt finns det en del grejer till att fixa. Men det blir faktis bara mysigare och mysigare. Efter att jag vinkat av älsklingen igår, åkte jag hem. Nora kom hit på kvällen, vi åkte till älvsjö för att hyra film och köpa lite snask. Vi hyrde High School Musical 2, ganska så tråkigt. Somnade faktist ett par korta minuter...



Den var liksom lite FÖR mycket, låtar hela tiden..visst det är en musikal, men det var ettan också. Och den var det mindre musik i. Men men, när vi kom hem stekte vi små pannkakor som vi sedan såklart åt. Vi kollade på filmen och käkade en massa godis. AAHHH TJOOOCKIIIISAR!!!

Nora åkte för någon timma sen, hon skulle jobba. Men vi ska ses senare ikväll hemma hos henne, och julbaka.
Om en timma eller två ska jag, mamma och Mimmi åka till skärholmen för att julhandla de sista grejerna.
Jag måste köpa till, Sara, Malin, Mormor&Morfar, Nora och sedan nått gemensamt till farsans släkt.
Vi ska nämligen vara hos minj mormor på julafton. Utan kusiner och så, jävligt tråkigt. Men tur som jag har, bor min farmor bara tio minuter från mormor, så ska gå över dit lite senare på kvällen. Och där finns några kusiner. Tråkigt är ju att pappa inte är där, tror det blir tredje julen utan min pappa. Men men, han e som han e ...Lite udda! haha





Ne nu måste jag göra mig iordning för att sedan julhandla lite. Ha en mysig lördag. Pusspuss





2 dagar kvar till JULAFTON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0