Lördag

Hallo hallo, älskar verkligen helgen. Tycker det är så skönt att bara ta det lungt. Jag kom precis hem från att ha varit på en kompis "julfest". Det var typ som en avslutning, med teater och musik etc. fast dem  slutar inte nu... Jag sov ut till typ halv elva imorse, kändes skönt. Det har ju varit en ganska lugn vecka men ändå. Färgade Tompas hår kolsvart, och det blev bra... lyckades täcka de små gråa hårstrårna som gömmer sig lite här och där. Vid två tiden mötte jag Nora, och vi åkte till skanstull tsm för att kolla på denna julgrejsimojs. Det var rätt kul, fast jag lovar att våran, asså i min gamla skola är SÅÅÅÅÅÅ mycket bättre, det ser man verkligen om man gemför med denna. Den började vid halv tre och vi vart klara vid halv sex ungfär.
Väntar nu på att morsan och Thomas ska komma hem så vi kan käka middag, antar att dem och handlar för vårt kylskåp är ganska tomt. Igår tog vi det bar lungt. Antar att dem flesta kollade på idol, men eftersom vi inte har några kanaler har jag inte änns kunnat följa idol, tycker kanske inte att det är världens roligaste, bara i början på själva utagningarna. HAHAHA!!! Men såg iallafall i tidningen idag att Marie vann, det var väl kul. Allvarligt talat har jag aldrig hört Amanda, men men...

Vet inte va jag ska göra ikväll, måste iallafall äta nu, håller verkligen på att hungra ihjäl. Får se om jag får kevins sällskap ikväll annars blir det väl bio med norisen...Ska krypa ner i soffan och kolla på lite Vänner, alltså serien. Tycker den är GRYMT bra! haha älskar Joey... :P nu tror jag att jag hörde pappas bil. Måste dra,

Have a nice evening! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga kanaler?:S

2007-12-09 @ 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0