Måndag

Halleloja, de får bli ett sent litet inlägg. Har haft fullt upp sen jag kom hem typ. Slutade i skolan halv fem, sen åkte jag direkt hem. Började halv elva imorse, så det har varit en rätt okej dag. Jag och Kevin åkte hem till hans pappa igår, åt sushi. Haha jag e lite knäpp, för jag hatar lax. Så jag äter vegitarisk sushi, HAHHA fast där tar jag också bort tofu:n och egg bitarna. Men men, AJ LAAAV IT! Har bakat lussebullar idag, kollat några OC-avsnitt och lagat middag. Det fick bli ost och skinksås med fullkorns pasta.
Lussebullarna, blev helt GIGANTISKA! haha, plus att jag glömde lägga i saffranet i degspadet, så fick göra min egen lilla mix. Ajja lite snurrig får man vara..Tog en bild på dem mega stora bullarna, så ni kan se HUR stora de blev.

image121

Var ju såklart tvungen att smaka en liten lussekatt sen, tog också då ett glas iskall mjölk. MUMS!
Hade redan tagit en bit innan jag tog kortet, så det såg inte ut sådära. haha

image122

Imorrn har jag typ ledigt, eller har bara en lektion men vet inte om jag ska gå. Vi får se, ska iallafall med älsklingen imorrn eftersom han har sin rättegång för en grej som hände typ i juni. Han är målsägande, så inte skyldig till nått.

Nu ska jag nog kolla på ett till OS avsnitt och mysa lite med bebisen. GOD NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0