Måndag

God morgon, sitter i skolan nu och har extra svenska. Har precis skrivit en novell, ganska lätt. Haha skrev en om min och Kevins tid tillsammans, fast med andra namn och lite annorlunda historia. Hann inte blogga nått igår eftersom det blev väldigt sent. Jag och Nora hade dubbelpass igår, och fy fan vad trött jag var. Men kul hade vi, i slutet av sista passet "battlade" vi, grupp mot grupp. Det var kul, haha! Efter dansen åkte jag direkt hem och bara gjorde mig iordning. Sen åkte jag och Kevvan till farsans jobb, alltså julkonserten. Den va väldigt bra, massa bra musik och roliga sketcher. Kevins mamma sjöng också såklart, grymt bra är hon! Sen sjöng Sara, SHIIIIT vad bra hon var, jag menar självklart har jag hört henne sjunga förut, men asså det här. SHIT! Jag rös i hela kroppen, och började gråta lite, det var så himla vackert. Hon kan verkligen sjunga den tjejen. Spelade in det på mobilen.
Men berättar mer sen, för nu slutar vi. Har tid att blogga efter lunchen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0