natt skoj

När jag gick in på toan för att borsta tänderna ser jag att våran gamla "dassbok" ligger i hyllan. Tar upp den och börjar läsa den, hittar några roliga grejer, tänkte att jag skulle dela med mig lite. hahah

Frågor & svar:

Vad ger en ko efter en jordbävning?
- Milkshake.

Vad är en groda utan ben?
-Hopplös.

Varför är det så svårt att hitta i en lövskog?
-Man ser inte ett barr och har inte en kotte att fråga.

Vad får man om man korsar en papegoja med en tusenfoting?
- En Walkie-talkie.



HAHA, kanske inte VÄRSTA roliga grejerna...men lite skoj e det!


Saknar min älskliiin sååå :( hatar att sova i min stora säng själv, ajja MÅSTE sova nu om ja ska palla plugga imorrn.

GOOOOOOD NIGHT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0