Onsdag

Hallo, nu är också onsdagen slut. Hade skiitlång sovmorgon idag, vaknade typ vid elva. Kollade på OC avsnitt innan jag drog till skolan. Vi hade ju Öppet Hus idag, jag stod från halv två till typ kvart över fyra. Mamma fick bli min kund, gjorde en timmas ansiktsbehandling på henne. När vi var klara drog vi in till stan, där mötte vi Nora. Vi köpte lite färg sedan åkte vi hem till mig. Nora har nämligen bestämt sig för att övergå till brunett, har tjatat på henne jättelänge men hon har tvekat fram och tillbaka. Mn idag ville hon så vi körde igång direkt när vi kom hem.
Eftersom hon var så blond var vi tvungna att förpigmentera det, alltså lägga i röd färg innan så att inte resultatet blir GRÖNT.  Lyckades faktist få en bild på det  röda håret, haha ser skitskarrigt ut...

image124

Och sedan självklart tog jag kort på resultatet...som blev SKITBRA!!!!

image125

Hon var ju alltså typ blond förut :P
Imorrn ska jag till salongen så det blir en sköön dag, nu är det sovdags. GOD NATT!  PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0