Överraskning

God morgon

Vaknade precis och känner mig verkligen utvilad. Hann inte skriva nått igår eftersom älsklingen överraskade mig. Den jäkeln asså. Fan va glad jag blev. Jag vart nämligen hämtad först av min kusin sen åkte vi till farsta och bytte stövlarna hann köpt. Bytte ut dem mot ett par skitsnygga pumps, äntligen asså! har velat köpa ett par sen i somras nu. Fast dem e typ för små, så måste dra dit och byta dem och köpa en sula. För 38 är egentligen lite för stor.
Såhär ser de ut, dem är svart fast med nått silvrigt i typ...

image171

 Anyway så skjutsade Jocke sedan hem mig, och på gatan till mitt hus. Precis när vi snackar om han, går han där. Jag vart så himla chockad, haha jag ba VA! men de e ju kevin....
Han lyckades verkligen lura mig, jag ringde nämligen han vid halv ett tiden, då sa han att han låg och sov..men nej nej då satt han på tåget. Haha så jävla söt. TUr var ju att han kom precis då eftersom mamma & pappa stog och väntade med bilen, så vi hoppade in i den och åkte direkt till min moster.
Oh SHIT vilken god kalkon, helt sjukt. Den bara smalt i munnen. Snacka om att jag längtar till nästa år. Det har liksom blivit som en tradition, I LIKE! =)

image170

När vi kom hem hällde kevin upp ett varmt bad och sa att vi skulle bada. Han höll på skitlänga och fixade, sen när jag kom in i badrummet hade han tagit massa ljus...och lagt sånt där doftsalt i vattnet. Så jävla söt, han gav mig massage med olija...hela paketet. Som en spabehandling...fan va jag älskar dig baby!

image172

Ajja nu måste jag tvätta håret...ska nämligen dra till min farmor, eller min låtsas farmor! Vi ska äta lite god julmat och fira hennes man Janne! Kanske bloggar mera ikväll.

PUSS&KRAM sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Håll utkik efter den nya kategori som snart lanseras. P R I N S I P E S A N -10.
Jag kommer att visa min och den hockeyspelande sjukgymnastens väg till en tio kilo lättare Prinsipesa. Följ med och se om vi kan göra det bättre än alla de miljoner bantningskurer som finns. Det kommer att bli en hel del videobloggning med en hel del komik, Välkommen!

2007-12-27 @ 11:40:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0