Paket i brevlådan

Fick hem ett paket idag från Vevay. Ganska konstigt eftersom jag inget beställt. Men knäpp och glömsk som jag e, är jag medlem i den klubben. Så varje månad skickas det ut lite olika sminkprylar och en present typ , och så får man betala väldigt biligt.

I paketet fick jag: Parfym, hair gel glitter, self tanning,ögonskugga, lypsyl.

image155

Ganska bra nu till jul, ge bort lite i julklapp. Kanske inte är världens bästa kvalité men det funkar garanterat. Har ju inte hunnit testa det ännu så säger det när jag har provat det. Tror inte att det finns nån hemsida, ska kolla lite. För det e ju skitkul att få hem sånt lite då och då, jag menar det är bara att avbeställa om man inte skulle vilja ha det kommande paketet. Allt detta kostade bara 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0