Sara´s födelsedag

Igår var det Saras födelsedag, hon fyllde 17 år. STOR FLICKA =) hihi. Först var vi ju julkonserten, där Sara sjöng. Och asså FY FAN! Jag vet inte vad man ska säga, assså hon har utvecklats så grymt mycket. Jag menar förut sjöng hon bra, men nu ryser man fan. Fick liksom tårar igår när hon sjöng. Älskar dig så enormt mycket Sara. Känns tråkigt att vi inte längre ses, men fy fan vad jag är stolt över dig. Världens bästa <3
Filmade iallafall när hon sjöng, man ser inte så mycket men man hör ju vad hon sjunger liksom. Inspelningen är lite dålig, det e klart det låter bättre in real.




Efter konserten skulle vi in till stan och fira henne, eftersom vi var för många för att få plats i bilen. Åkte jag, Kevin och Malin kommunalt til centralen. Vi käkade på Jensens Böfhouse, eller hur man nu stavar det. Riktigt god mat var det, de bjöd eftersom hon fyllde år. Så det var ju skischyst. Fy fan vi kul vi hade haha, asså det var liksom glassbuffé, sen hade dem en glassmaskin som man har typ på donken, asså shit var svårt det var att få den hamna snyggt i koppen, haha det såg ut som riktiga hundbajskorvar. HAHA! asså garvade så jävla mycket...
Skönt att träffa lite gamla vänner asså, och för att inte snacka om hennes underbart sköna föräldrar.
Fick några bilder innan mobilen dog igår.

Bajskorvglass, haha sorry för min barnslighet, men det ser ju ut som det. HAHA!

image150image152
 
asså vi käkade typ 15 glassar, eller kanske åt upp dem..men gjorde iallafall så många. ;)


image153




UNDERBARA VÄNNER! ÄLSKAR ER SÅ ENORMT!!!!


image151

Nu e det strax läggdags, PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: kevin

hon fyllde 16

2007-12-18 @ 00:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0