Söndag 2 advent

God morgon, idag är det andra advent alltså bara TVÅ veckor kvar till jul...fan vad jag längtar asså! Måste ju börja köpa julklappar nu va fan. Igår stannade vi bara hemma och tog det lungt, hittade en massa gamla bilder på mig och min familj när jag var liten. Fan va söt jag kunde vara, men ibland va jag rätt så ful, såg ut som en kille, haha!
Idag har jag dans, ska åka iväg alldeles strax! Måste faktist skynda mig, tror fan jag har jävligt bråttom!!!

Får inte glömma att tända det andra ljuset i bloggen idag =)



Bloggar nog mera sen, pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0