Söndag

Hej hej, då va helgen slut och det gick ju rätt fort. Hade fullt upp igår så det blev inget bloggande.

I fredags åkte jag och Kevin hem till hans mamma, vi hade faktist riktigt trevligt. Åt jättegod mat och lite glass med varma bär som efterrätt. Hyrde också den senaste Beck-filmen men den va ganska kass faktist. Såg en annan svensk film som gick på TV också, men sedan somnade jag. Lördagen började med att vi åt en god frukost med varma lussebullar. Sen satte vi igång med städningen, killarna tog källaren och vi tog övervåningen, det gick rätt fort. Tog väl ca tre timmar kanske. När vi var klara åkte vi alla till  Nacka Forum, älsklingen klippte sig medan jag gick och köpte en present till lilla Nora. Köpte ett färdigt paket med Naomi Campell parfymen, body lotion och en shower gel. Meningen var att vi sen skulle åka direkt hem till mig, men åkte också till slussen för att Kevin så gärna ville köpa en t-shirt. Han hade lite problem att bestämma sig men till slut blev det den nyaste mouli tröjan, jävligt snygg tycker jag. Han tyckte däremot att den såg så tjejig ut, men han köpte den ändå. Och det var väl bra för han fick en massa komplimanger sen. VI åkte hem och gjorde oss iordning, Kevin var tvungen att lämna nyckeln till sin pappa så han åkte i förväg, men vi möttes sen i slussen och åkte sedan till tekniska högskolan där Nora & Lisii hade sen "fest". 

När vi kom dit var det knappt några där, men de va lungt. Klockan gick och det rullade in mer och mer folk. Allvarlig talat hade jag inte så kul, var bara några fåtal människor jag kände. Kom en del blattar också, tro faktist inte att Nora kände alla dem dära heller men men. Det slutade iallafall med att jag och kevin drog därifrån i full hastighet vid tolvslaget, eftersom nån jävel SNODDE MIN MOBIL! asså jag blev helt förstörd, trodde ju att alla som kom dit var pålitiliga, men antagligen inte. Jag känner mig så himla ensam utan den, hade så mycket grejer i den... assså OHHH!!!! Blev skitledsen, kan verkligen inte fatta VARFÖR man gör en sådan grej. Asså jävla fuckingidiotjävlar. Ajja SYND FÖR HAN eller HON som snodde den, för fan heller att dem får nån användning av den. Har spärrat simkortet, plus att mobilen är låst till comviq och mitt simkort. PLUS att jag har pinkod. Så tycker det är så jävla meningslöst. Den hade liksom en STOR spricka på skärmen. Känner mig fortfarande ledsen, ska göra en polisanmälan imorrn, och hoppas på att få en ny. har en försäkring och så men den har inte blivit betald osv av olika anldeningar så har jag riktigt otur måste jag köpa en ny. Däremot lär jag ju få simkortet typ imorrn, dem skickade nämligen ett nytt så fort mamma spärrade den typ tio i tolv igår natt. Men men slutsnackat om det nu, de är nog inte så intressant för er utan bara jag som känner mig så upprörd och besviken.

Kevin vart ju däremot riktigt sur, så de var ju bra att vi gick. Vi åkte förbi gullmars, kände för en liten omväg.. nä men Kevin ville käka kebab. Sen tog vi bussn därifrån till älvsjö. Sista bussen hem hade redan gått, så vi tog en promenad hem. Jag hade högklackat, så fick rätt ont i fötterna. Så underbar som min lilla pojkvän är bar han mig på ryggen en lååååååååååång väg hem. Oh han e så söt, älskar min lilla prins. Du är fan den ända som jag verkligen litar på och vet att du alltid finns där och backar upp mig. Min mamma också såklart, men det e på annat sätt. Nu börjar nog detta inlägg bli lite långt så tänkte nog avsluta det nu då. Måste städa lite, och egentligen plugga. Men det får komma lite senare. Skippade dansen idag, va så himla ledsen för min mobil så... Får köra dubbelpass nästa söndag.

Ha en mysig söndag kväll, bloggar nog imorrn. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0