Söndag

Hej hej, förlåt att jag inte skrivit så mycket på sistonde. Men har verkligen hafta fullt upp.
Igår åkte vi ju till skärholmen för att handla de sista grejerna. När vi skulle gå därifrån en timma senare hade jag inte köpt nånting, utan bara kollat på kläder och sånt till mig själv. Känner verkligen att det var lääänge sen jag köpte nått till mig själv. Hittade en jättesöt klänning på H&M för typ 249:- som jag tänkte att jag kunde ha imorn, men asså kön var bara föööör lång så orkade inte. Vi var på marsinpan party hos några vänner också lite senare på eftermiddagen. Sara och Sheila var där, så det var lite trevligt att snacka med dem...
Vi åkte väl därifrån vid halv sju, sen åkte jag direkt hem till Nora. Vi bakade julknäck och smörkola tror jag det hette. Väldigt enkelt, nästan bara 2-3 ingredienser liksom. Skulle bara koka en väldans lång tid.

Misstaget vi gjorde var att vi tog fel på tiden, den skulle koka upp till 40 minuter, men ivriga som vi är tog vi av den efter 25-30 minuter... Men vi hällde upp det i de små formerna och ställde ut det på balkongen i väntan på att de skulle stelna, men nej nej. Dem stog ute hela natten och var ännu lösare i morse. Så det vart ju lite misslyckat som sagt haha.

Jag stannade kvar hos Nora igår kväll eftersom det vart så sent. Kollade på filmen Elf som gick på femman. Haha fan vad vi garvade. Han e ju så jävla söt och go men ändå så korkad! Somnade vid ett-tiden.
Vaknade imorse och var tvärförkyld, är jag nu också men det var värre imorse.
Jag var inne i stan nån timme och mötte Bullen (Malin från klassen). Höll henne sällskap och hjälpte henne att köpa hennes sista julklappar. Sen mötte jag norisen igen och åkte till bromma. Vi mötte en lite tjej, asså hon va skiiitliten, Nora skulle ha lite cash av henne. Sen drog jag hem. Var helt slut, fan det var ju så SJUKT mycket folk i stan. Tror aldrig jag varit i stan dagen före julafton förut. Shit, KAOS!

Har bara tagit det lungt hela kvällen, fixat lite mer i mitt rum. Nu e det väl i princip klart, förutom att spegeln ska upp och sånt smått. Men har fått bort allt som låg på min säng. Lägger in för- och efter bilder sen när jag har tid

Idag är det som sagt 4 advent, den sista söndagen, eller ne nu hade jag fel...men ah skitsamma.
Måste självklart tända det sista ljuset i min lilla blogg.



Hittade inte den serien som jag haft tidigare, det fick bli en lite mysigare och verklig bild.
När vi tände vårt fjärde ljus åt vi också skinkmacka med senap på, MUMS! Älskar verkligen julskinka, på sånt där julbröd.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0