Tare lungt dag typ

Heellu, kom hem för typ två timmar sen. Var med älsklingen och Anthony på deras boxning. Nora och Kamil åkte också med, Kamil var med och tränade. VI satt där ett tag och kollade, sen gick vi till skrapan och kollade på lite grejer. Hittade då en SKITSNYGG väska, ganska stor...eller väldigt stor, men snygg. Den var svart med gulddetaljer. Kostade 749:-, så inget jag kan önska mig i julklapp men får köpa den själv sen när lite mer pengar rullar in på kontot, OM det nångång händer. Haha
Att passa Nicco idag gick jättebra, det var första gången som jag var själv med han. Men gud så bra det gick, han e så himla söt, väldigt speciell. Han är liksom så vuxen, han fattar typ allt jag säger. Kände mig liksom inte som en barnvakt, utan vi hade kul tillsammans, skrattade och sånt skoj. När hans mormor kom åkte jag in till stan och mötte Nora & Kamil, sen åkte vi tillsammans till min syrras skolavslutning. Hon var jätteduktig på dansen, men avslutningen i sig var nog den tråkigaste jag sätt som gjort i denna skola. Känns som om det bara blir sämre och sämre...

Skulle egentligen ha pluggat och så nu, men får gå upp imorrn bitti, mamma och pappa har lagt sig. Och datan står i vardagsrummet där de för tillfället har sin säng... Så måste logga ut nu. Men försöker blogga lite mer imorrn.

GOD NATT!

image154

längtar till julafton.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0