Tisdag

Heeej, man kan säga att jag har en ledig dag, fast egentligen hade jag en liten kort lektion som typ va en timma. Men eftersom älsklingen skulle ha sin rättegång idag och jag ville följa med på den skippade jag min ända lektion, vilket var religion. När jag tänker efter var det kanske lite dumt att missa just denna lektion eftersom vi har prov nästa vecka och inte vart på en ända lektion med detta ämne, men men får se till att plugga hemma vilket jag hatar. Rättegången gick väl bra, men domen sätts på fredag. Den ena killen har ju redan erkänt sitt brott så han kommer ju att fällas, få samhällstjänst och betala skadestånd till Kevin. Om den andra killen fälls får Kevin ytterligare lite pengar, så det är väl bra antar jag. Det började vid nio och slutade vid halv tolv, när det hela var slut åkte jag, Jens och Kevin inte till centralen och käkade lunch. Jag åt nån ganska äcklig thaiwok. Den bästa finns på söder, nora vet vilken jag menar hehe. Nu är jag hemma, pluggar...KUL! not, haha de var så tråkigt att jag lyckades få in en lite power nap i ca 30 min. Men nu måste jag fortsätta, bloggar mera sen. SEEE YAH! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0