Torsdag

God morgon, gick upp vid kvart i åtta eftersom norisen sov över här och hon ville ha sällskap ner i köket. Själv börjar jag runt elva idag, ska ju till salongen. Har fortfarande inte fixat en ny mobil, men ska tvinga mamma in till stan idag så att vi kan kolla på mobiler. Hon ska också köpa en ny, så det ökar ju chansen att hon åker med.
Jag har kollat lite på nätet och faktist hittat en och en annan mobil jag skulle kunna tänka mig ha, för inte tänker jag köpa en likadan som jag hade INNAN den blev SNODD! oh e så jävla irriterad över det där.
Den här älskar jag iallafal, fast den ända nackdel är att det är en skjutmobil, asså ah ni fattar när ni kollar på bilden.

 Den kostar bara 2499:- eller asså inte bara och bara...men der finns dem för 7000:- haha

Sen så såg jag också denna, men den har inte kommit ut i butik än så det finns inte heller nått pris.



FINA ELLER VAD? =)

Nu ska jag iallafall ta en snabbdush, käka lite mer frukost sen bli det avgång för mig. Slutar runt fyra idag, sen OM mamma kommer till stan tar vi en titt in på the phonehouse, sen åker jag nog hem. MÅSTE plugga idag!

Ha en trevlig dag, PUSSELIPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0