Torsdag

God kväll, har varit lite dålig på att blogga på sistonde. Men har haft fullt upp i skolan och annat julpyssel.
Idag hade jag också en "ledig"dag, egentligen praktiserar jag på torsdagar, men ah har som sagt redan fått ihop mina APU-timmar. Gick väl upp vid tio tiden imorse och började genast städa. Vi brukar nämligen städa varje söndag, men vi sket i det den söndag som var och sa att vi skulle göra en rejäl julstädning innan julafton då. Så jag började med det idag. Mimmi och Adam är fööör lata så de låg bara och latade sig.
Vid ett åkte jag, Adam och älsklingen till heron. Adam dansade lite och sånt, kevin vet jag inte..tror han köpte en julklapp till mig, men fattar verkligen inte VAD!
Jag åkte till skärholmen för att köpa nått till Kevin, men hittade verkligen ingenting. Eller det jag ville köpa var det väntetid på, kan inte säga vad det var jag tänkte köpe eftersom jag ska ge det vid ett annat tillfälle inom kort. Men det händer faktist att älsklingen läser min blogg, så vill inte avslöja vad jag ska köpa.
Efter ett litet tag kom Kevin... Vi gick runt i typ alla affärer, eller okej inte i alla men många. Va helt snurrig, dem håller ju på att bygga om så jag hittade typ ingenstans haha. Vi var iallafall där väldigt länge, typ till sju. Men vi fick köpt till dem vi skulle, eller nästan alla. Vi valde att dela på alla julklappar, trots att vi inte ska fira julafton tillsammans. Det är nämligen så att Kevin ska till Göteborg, kanske redan nämnt det men då säger jag det igen.
Jag ska fira med min släkt och han med hans, lite småtråkigt. Men det är okej. Vi ska ju iallafall fira nyårsafton tillsammans. Han kommer hem på juldagen, eller kanske annandag jul. Så det bli väl en 4-5 dagar.

Jag har väl en 3-4 julklappar kvar, Kevin har två tror jag. Men dem skulle han köpa i göteborg. Känner mig inte HELT nöjd med det jag fick köpt till älsklingen. Jag menar det är saker som han behöver, eller iallafall det ena. Och det andra älskar jag, så därför köper jag den till han, självklart önskar han sig den också...

Men vet att han köpt nått till mig för typ över 1000:-, undrar verkligen vad det är asså.
Men vi har bestämt att öppna den på julafton, så det ska bli spännande.

Efter att vi vart i skärholmen åkte vi sedan in till stan, där jag fann två julklappar till kevin, som han kommer att få ta med sig imorrn när han drar till GBG. Fy fan va jag kommer sakna han :(

Det finns en speciell julklapp som jag är riktigt nöjd med och det är mammas julklapp. Gick nämligen in på åhlens och såg att de sålde såna där Bongo-boxar. Hade kollat lite på hemsidan förut, vad man kunde välja och så.
Verkligen en helt suverän julklapp, nu finns det ju hur mycket som helst att välja, men jag valde ett spa-kit typ.
Kostade bara 395:- sjukt billigt, hon får boka egen tid och så. Men jag har valt ut vad hon ska göra, typ massage och sånt. Tror hon kommer bli jätteglad. När vi kom hem slog vi in alla klapparna, plus att för att göra det lite extra roligt skrev vi rim på nästan alla julklapparna. Det är faktist jättekul, då måste man gissa lite innan man öppnar det. Kan ta några rim imorrn när jag kommit hem. Måste sova nu nämligen. Har avslutning imorrn, väldigt skönt.
Går väl dit i nån timma eller så...

image156

Hoppas jag får en kamera i julklapp, för min mobilkamera SUGER!!! (som ni ser ovan)

NATTI NATII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0