Vann bio biljetter

Asså fan va sjukt, jag vann två biobiljetter, eller typ. Asså dem hade förhandsvisning på en film som kommer ut nästa år, så då skulle jag och en vän då få se den och sedan efter filmen bara få svara på en enkät. Men jag fick liksom mejlet vid fyra idag, och bion började halv sju. Gick liksom i skolan till halv fem, sen har jag inte gått in på min mejl förrän nu, schyst att dem säger det så sent. Hade jättegärna velat gått på bio med älsklingen ikväll.
Typiskt att när jag väl vinner nått missar jag det...skiiitkasst!

Kommentarer
Postat av: smilla

Aj fasen va surt!!
Men kul att du vann. Jag vinner aldrig nåt!
hare gött
smilla

2007-12-04 @ 16:03:34
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0