Fredag

Hallojsan, orkade inte skriva nått igår eftersom jag kom hem så himla sent. Jag var på salongen igår och det gick jättebra. Fick lägga färg på en kund, helt själv. Kanske inte verkar nått speciellt, men det är de. Eftersom jag gjorde typ hela jobbet. Så det känns bra att dem litar på mig på det sättet. När jag slutat vid halv sex gick jag till centralstationen. Där var älsklingen, dem jobbade för fullt. Trodde vi skulle vara där ifrån vid åtta, men nej nej där hade jag fel. För vi kl 18:00 kom typ världsspelarna i pingis dit och spelade... den ena hette typ J´o och den andra Äpplet. Asså jag har typ aldrig sätt mäniskorna förut, men de var fett med folk där som ville ha autografer. Det roliga var ju nu då, att Kevin & Jens körde dubbelmatch med de två. Så de var ju coolt att ha träffat dem, även fast jag inte vet vilka det var. Vi började plocka undan typ vid halv åttå, och var väl klara vid elva tror jag. Helt jävla sjukt var det, jag gick rundt i högklackat och trodde jag skulle dö asså. Mina fötter pallar inte så många timmar. Vi fick liksom först packa ihop allt, sen lasta det på lastbilen, så åka till drottninggatan där vi lämnade alla maskinerna och tro mig det var fanimej inte lätt. Asså Jens & Kevin bar de maskinerna, och de vägen kanske 200 kg. Blev lite sur eftersom detta absolut inte var deras uppgift, men de var ju tvugna att fixa det liksom eftersom chefen stack.
Såhär ser powerplaten ut. (den som kevin säljer)



Så det är ju ingen "liten" maskin vi snackar om. Men men vi kom hem skitsent, åkte alltså till vallentuna, somnade typ direkt. Sen var det upp imorse, trots att vi bara hade två timmars lektion kunde jag inte missa dem. Så åkte till plugget, vi hade småföretagande. Vi ska typ jobba med ett projekt. Nu sitter jag hemma och gossar i soffa, dricker en kopp te och ja, bloggar lite. Tänkte kolla på en liten film. Ska ha tjejmiddag ikväll hemma hos min faster, asså "min lägenhet" i framtiden. Dem e bortresta och tänkte passa på och mysa lite där med några tjejer. Kanske bloggar mera då, de får vi se. Höres <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0