FREDAG!!!

Hellu, då vare fredag IGEN =) väldigt skönt. Gick aldrig till skolan idag, eftersom vi bara hade nån visning från klockan 9-15 liksom. Vi har redan haft två, så det kändes onödigt att åka dit och bara sitta ner på rumpan hela dagen och lyssna. Så jag sov ut imorse, det kändes skönt. Har sovit väldigt dåligt på sistonde. Sen åkte jag och Kevin till min mammas jobb och jobbade några timmar. Kom hem för ett tag sen, har precis dushat. Ska väl käka nått nu, vet inte vad jag ska göra ikväll. Hoppas på utgång, har varit hemma så många helger i rad nu, så det skulle vara kul att komma ut! Tänkte lägga ut skolfotot idag, men bilden vart skitdålig i min mobil, så vill inte sätta ut den. Ser skitskum ut... har faktist inge mer att skriva, känns ändå inte som om nån läser det. Men det känns ändå skönt att skriva av sig lite då och då. Fick hem en tidning från kicks och en från ellos. Det har en massa rabatter och nya julerbjudanden. I ellos hade de upp till 70% rabatt, så där kan man ju säkert hitta nått fint =) Såg ett kitt som jag vill ha i julklapp, nämligen Christina Aguileras nya parfym.




"En orientaliskt blommig doft med toppnoter av svarta vinbär,
hjärta av pion och plommon och bas av vanilj."


EdP 50 ml Ca pris: 350:-


Ska åka till älsklingen nu i bandhagen :) ska försöka jobba lite imorrn också, måste ha cash! e verkligen heeelt beroende av det just nu, NÅGON SOM VET ELLER HAR JOBB, snälla kontakta mig.

Ha en mysig fredag kväll, KRAMIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0