God morgon torsdag

Vaknade nyss av att klockan ringde. Måste nämligen ringa min nya salong och säga att jag inte kommer idag, eftersom vi har höstlov. Känns lite pinsamt att ringa nu, lite sent ute liksom. Eftersom det skulle vara första gången jag skulle komma dit. Men jag måste ju ringa iallafall. Hade det jättemysigt igår med en större del av mammas släkt på besök. Min moster från USA är ju här och hälsar på. Men gud vad jag verkligen inser att jag knappt känner henne när jag träffar henne asså. Känns jätteskumt! Ska äta lite frulle nu, men bloggar nog senare. Då kommer också lite roliga bilder på tjejerna innan det gick halloween igår, haha!


hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0