Lördag

God morgon, hinner inte skriva så mycket, ska nämligen åka till min pappas jobb för det har nått typ av event där. Sen ska jag till heron och käka lite med lillesyrran och älsklingen. Sen ska vi till min mormor & morfar, eftersom de firar 35 års jubileum idag. Bloggar när jag kommer hem, måste rusa till bussen nu.


För dig som ville veta vart man kan köpa Ga.ma´s plattång. Så säljs de på Åhlens, men man kan också beställa över nätet. Där har du nog flera alternativ än på åhlens. Här är en hemsida man kan beställa ifrån.

http://www.eleven.se/gama-b133.html?gclid=CJP83Oub0o8CFQJaMAodpDoryw

kopiera bara texten och sätt sedan in det i fältet där uppe.


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0