Lördag


 

Tjennna, kom precis hem från mässan. Shit vad trött jag är, helt slut i benen alltså. Det har varit skitkul faktist att få stå där, roligast och bäst av allt var ju våran visning. Det var väl rundt 20-30 modeller som hade olika färger och uppsättningar. Skitrolig film i början också. Fan asså, tror faktist att våran skolas visning var bäst!!! Väldigt proffsigt liksom =) Vi gjorde några extansions, lockade lite hår (skirboring), gjorde några uppsättningar och sedan lämnade vi ut lappar. Fick prata med en del föräldrar också, lite svårt att svara på deras frågor ibland... men de gick bra.
Asså dagen började ju inte så super bra, eftersom när jag skulle ta tåget imorse så missade jag det, SKITKUL liksom... nästa tåg gick inte förrän en timma liksom, plus att de gick inga bussar. Va ju för fan ute på landet, hörde liksom tuppen gala och jag skojar inte. Så jag tog en taxi, sen en buss sen tunnelbana och till sist pendeln. Tog mig två och en halv timma att komma till mässan. Men kom vid kvart i elva så de va ju okej. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, kevin är på väg hit. Men vi får väl se, sätter väl in nån bild från mässan också! Eftersom båda mina kameror är trasiga så fick jag använda mig av mobilens "bra" kamera.


image102
image103


En av våra modeller, skit grymma var de asså!!! =) Men nu ska jag nog bara lägga mig ner i soffan och chilla lite. Hare naaajs, kraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0