lördag

God dagens =)

Hoppas ni hade en trevlig fredagkväll, för det hade jag. Vi åkte hem till Kevin, hyrde en film och köpte lite snacks på vägen. Några vänner var där, så vi bara tog det lungt och mös. Tror vi somnade rundt 4 imorse tror jag. Sen vaknade jag vis typ halv tio imorse, men somnade om och vaknade sen vid elva. Eftersom det är HELT tomt i Kevins kylskåp hemma hos Jens...haha eftersom ingen någonsin är där. Så jag Kevin & Viktot åkte en sväng till hödalen och handlade lite. Försökte röja undan lite också. Diskade, plockade undan och dammade lite. Kändes skönt. Nu e vi hemma hos mig igen, vet inte vad jag ska göra. Är så jävla rastlös, vill verkligen hitta på nått. Kanske träffar en gammal barndomskompis och fikar eller nått.. INGEN ANING! Men nu måste jag va social mot älsklingen =) Bloggar nog inge mer idag, utan det blir nog imorrn. Ha en underbar lördag.


Kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0