Måndag

Hallå blå, då var det måndag igen, shit va helgen tar slut fort. Skrev inte igår eftersom datorn var upptagen hela kvällen av min "käre" bror. Var ju på dansen igår, attans vad han kör med oss. Är ju helt slut när vi är klara. Visst det är de som är meningen, men det är otroligt hur man kan bli så trött utav att dansa. Köpte också en skiva med alla de låtar vi har under lektionen, så att jag kan träna hemma. Vi fick faktist det i läxa, att träna framför spegeln.
Var inne i stan med Nora ett litet tag också, flängde fram och tillbaka. Hon fick iallafall ett par skor tillslut, för 1000:-
När jag kom hem hoppade älsklingen på mig, och kramade mig. Hihihi så söt, saknar han så enormt. Ändå var jag bara borta 3 timmar. Undrar hur jag hade klarat mig utan dig. Idag hade vi samhällskunskap i 1 timma bara, det var skönt. För vid kvar i tio hade vi möte i matsalen. Det var rektorn som ville tala om för alla vad som hänt, och berätta vad som skulle hända med de två pojklarna som hotat honom. De har blivit avstängda från skolan, och kommer alltså inte få komma tillbaka. Den ena är typ släppt och den andra ska typ ha rättegång imorrn tror jag. Så det känns ju tryggt. Tycker det var enormt bra av han, bara för att hålla kommunikationen inne med alla elever.
Vi hade också engelska, bild & form sen idrott. Cyklade typ 20 min, så det kändes lite bra. Sedan gick jag vid fyra, latis e vad jag är. Det var himla hemskt faktist, för när vi var på väg till idrotten vart en liten vovve påkörd. Jätteläskigt var det, den liksom voltade. Tror det vart påkörd på rumpan, de var en rejäl smäll iallafall. Den lät verkligen, det värsta var att föraren bara stack. Jävla idiot, om hunden skadade sig, vilket den förmodligen gjorde. Kan det kosta flera tusen att gå till veterinären. Idag var det jag som lagade middagen, det blev ugnsbakad lax med potatis och hollandaise sås. Det vart gott, förutom att laxen blev pyttelite hård. Kevin är och utbildar sig, så han lär inte komma hit. Ska försöka få tag i han snart igen, men han har stängt av mobilen eftersom han är på en kurs typ. Vill ju så gärna sova med min bebis. Jaja, vi får se hur det blir. Ska kolla film med mamsen & lillesyrran nu.

Fast först ska jag lägga in en av human rights filmerna! ;) hare bra, tja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0