Måndagen

Hej hej, gick ju till bussen imorse som vanligt, men när jag väl kom fram kände jag att jag inte mådde helt okej och valde därför att gå hem igen. Har lite problem med kroppen, och tyckte att det kändes bättre att vara hemma idag. Har bokat tid för att kolla vad det är. Så jag gick iallafall hem igen, fortsatte med mina skolpappren. När jag var klar med det, gick jag och älsklingen upp och kollade mera på OC =) ahah, asså vi är liksom helt beroende, men det var bara en skiva kvar. Skiiittråkigt, men lillebrorsan är hos sin kompis nu så hoppas han hittar den sista skivan fr säsong 1. Asså det roliga är att HELA min familj har blivit helt beroende, ahah kan nästan slå vad om att mamma kommer köpa säsong två. (hoppas hoppas verkligen det). Åt pyttipanna till lunch, kom underfund med att jag faktist inte är så förtjust i det. Så åt några knäckemackor också. Passade på att städa lite också nu när huset va tomt på alla jobbiga familjemedlemmar. Gick upp och vilade lite i soffan, plugga lite på småföretagande. Sen satte vi på en annan film, som var tre timmar lång. Skittråkig, förutom i slutet när det regnade paddor. Så jävla äckligt, ahah hela stadens mark var fylld av paddor, skitskarrigt. Kevin lagade middagen idag, det kändes skönt. Ska till skolan imorrn, känns skittråkigt... men men, snart är det jul. GUD VA SKÖNT! älskar verkligen julen, och alla förberedelser. Vi kollar också på en ny lägenhet nu, en 5 i hagsätra. Ja jag vet, kanske inte bästa stället. Men det är faktist väldigt mysigt ställe, precis där vi kollat på en lägenhet. Så vi får väl se nu, dem ska på visning på onsdag. Den är dock nyrenoverad, så det blir inte lika mycket arbete med den om vi nu skulle köpa den. Men nu ska jag fortsätta njuta av denna lugna dag. Ladda inför skolan imorrn, hare bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0