Onsdag

Hejsan, kom precis hem från plugget. Försov mig imorse med en timma. Ganska typiskt att jag kommer försent första dagen efter lovet, haha. Hade svenska hela förmiddagen, pluggade på ovanligt bra för att vara jag. Gjorde allt som skulle göras, de kändes skönt. Så slipper jag göra det hemma! Sen hade vi lunch, köttbullar med potatis och brunsås, sen tog jag såklart lingonsylt till... mums*
Efter det skulle vi ha samhällskunskap för första gången, men vi satt där i en timma, fast läraren kom inte. Han hade ju skrivit en lapp på dörren att han blev sen, men en timma. Så dem andra gick. Vi stannade däremot kvar i förhoppningen på att han skulle komma. Men till slut gick vi med, sen mötte vi han på utvägen. Han hade vart tvungen att fixa med sin bil som stannat eller nått sånt. Så vi fick också gå, de var skönt. Hoppas vi inte fick skolk..
Så jag och Malin åkte inte till stan, kollade på skorna jag bestämt mig för att köpa. Men inte följde dem med hem nej, asså är så himla kräsen. Får åka in imorrn istället när Kevin kan följa med, vill ju ha råd från pojkvännen såklart. Juste ska till min nya praktik plats imorrn, det ska bli jättekul.
Vi har fått fetaste schemat, as-tråkiga dagar. Förra perioden (alltså 4-5 veckor) var i stort sätt bara frisörämnen, och nu är det bara plugg. Fy fan va jag verkligen kommer dö asså. Men men, får väl försöka ta mig igenom det. Ska göra allt i skolan, så slipper man läxor iallafall.
Nu tänkte jag gå upp och läsa lite i min bok, för den ska vara klar nästa vecka. Och så ska jag äta lite naturgodis som jag köpte i älvsjö. Kevin är och jobbar, hoppas han kommer hem snart. Saknar han så himlans mycke. Asså det e helt sjukt, men jag klarar mig inte änns en hel dag utan han, känner mig så jävla ensam. Shit fattar inte hur jag ska klara mig när han åker till USA i TRE MÅNADER??? ajja det tar vi då.. ;)
Håller på att frysa ihjäl nu här nere, måste upp och mysa ner i täcket...muuuusigt.

Dagens VIDRIGA bild. haha så JÄVLA GROSE!!!!!!

image93


ciao

Kommentarer
Postat av: -

HAHAHHA, MEEN ÅHH,. USCH

2007-11-07 @ 22:01:26
Postat av: Klara

du på bilden eller?

2007-11-07 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0