Onsdag

hallo, dagen började faktist rätt bra. För när jag kom till skolan skulle vi ha svenska, men på vägen dit mötte jag en lärare som skulle till mässan. Då frågade hon mig om jag ville följa med och hjälpa till, och eftersom vi inte gjort nått speciellt på svenskan åkte jag med. Vi har fått en ganska så stor monter, på en bra plats också. Mässan börjar ju imorrn, och slutar på lördag. Själv ska jag jobba på lördag, hade velat haft en tid nu i veckan så man slapp skolan, men platserna tog fort slut. När vi väl var på mässan fick vi sätta upp alla grejer vi hade med oss. Det blev snyggt, vi ska göra extansions för 25:- Så för er som ska dit kan ju ta och komma förbi Enskede Gårds monter.
Sen hade vi tråkig jävla religion i TRE HELA TIMMAR. Jag somnade fan nästan, shit va tråkigt det är.
Ska käka middag snart, sen ska jag klippa mammas vännina. Kanske åker till Kevvan ikväll, hoppas hoppas. Saknar han så... ska laga mat nn! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0