Onsdagen äntligen slut

Hallooojsan, då var onsdagen äntligen slut. Som ni nu kanske vet hatar jag onsdagar. Kom en halvtimma försent, men asså känner att det är så himla onödigt att komma dit halv nio, missar ändå ingenting. Jobbade på väldans bra idag igen på svenskan, kom halvvägs på faktauppsatsen som ska vara klar om fyra veckor. Så det kändes bra... Man fick fyra pannkakor til lunch, blev inte helt mätt men det dög. Dem var väldigt goda faktist mums love it. Skulle egentligen ha slutat fyra men både Malin & Christianna var sjuka idag, så ville inte göra nått på vårat projekt själv. Så jag åkte till stan där jag träffade Norisen. Vi gick och solade, sen drog vi in till stan. Mötte Mikaela och Kamil, dem följde med till stan. Gick runt i lite olika affärer, mest det som Nora ville kolla i, haha hon orkade inte gå in på den jag ville in på. Men men hon fyller ju år idag så det e väl okej för nu! Skulle ju ha mött Sara med blev inget av det. När jag kom hem var Mimmi & Adam och handlade pizza. Älsklingen kom lite senare med mamma, då hade han handlat lite. Så jag åt lite pizza, men ville ju inte vara onyttig, haha så ställde mig och gjorde en jättegod sallad. Framförallt till mamma, Thomas och kevin men åt lite själv också. Har precis skrivit klar mitt CV, dags att söka jobb nu, har tagit mig 5 månader ungefär. Det är fan sjukt asså, men nu är det gjort så ska bara lägga in mitt CV på www.ams.se sen hoppas jag på att det kommer en del samtal. Nu ska vi kolla på lite OC, hehe 
Snöade lite när jag åkte hem men inte anade jag att det skulle bli så vitt ute, hoppas det stannar kvar... tycker det är så mysigt när det snöar riktigt stora snöflingor.

Men nu måste jag ta mitt städområde också, boooring.

PUSSHEEEJ <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0