Söndag

Good dagens, vaknade vid elva imorse. Är i vallentuna hos familjen Nilson. Jens vaktar deras hus i två veckor medans de är bortresta till Thailand. Fast självfallet vaktar han inte bara huset utan deras två katter. Det är faktist riktigt skönt att vara här, de har tre stooora flatscreen TV, sen har dem en pool, fast den går inte att bada i nu. Fast de har en skitstor jacuzzi med DVD? haha skitskumt, väldigt lyxigt som sagt. Fast det är ganska stökigt, sjukt mycke prylar överallt. Antar att det blir så när man har mycket pengar, man bara köper saker hela tiden fast de kanske inte behövs, mer för att det är kul. Men skulle ändå inte banga på att ha så mycket pengar alltså, väldigt skönt. När vi kom hit igår, åkte vi över till Axelands och åt kalkon. Sen åkte vi tillbaka hit vid tolvsnåret. Satte oss i soffan & kollade på en film, själv somnade jag direkt. SÅKLART! haha
Det känns ju kul att de kommit lite snö, men fan vad jag skulle vilja åka utomlands asså. Tänk att få ligga och bara steka på en stran på andra sidan jordklotet....

image477

Snacka om underbart. 
Asså jag älskar verkligen julen, och den fina vita snön. Men det här slasket som är nu är fan inte mysigt. Men det känns ju kul att tänka att det endast är två månader kvar till jul. Måste verkligen skaffa ett jobb NU, så jag har pengar till julklappar sen. Men nu ska jag mysa lite med älsklingen, kolla på en film eller nått...

// Hej sålänge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0