Tisdag kväll

Halllå blå, då var denna dag slut, också jag. Jobbade på alla tre lektioner vi hade. Det är verkligen inte likt mig, men det kändes bra.

OHHHH skrev heeeela inlägget, så sparades det inte...bara för att jag vart inloggad skitlänge...måste skriva om allt. Ajja det blir nog lite kortare, har redan glömt allt. ahaha

Efter skolan åkte jag direkt hem och slängde mig i soffan, var sååå himla slut. Satte på en film, haha lite kul var det. Jag var så trött att när jag såg att det redan låg en film i DVD:n, kunde jag lika gärna se den, orkade alltså inte leta efter nån annan. Det fick bli "Ladder 49" . Riktigt jävla bra var den asså, väldigt sorglig speciellt i slutet asså. Men den rekommenderas verkligen ;) Älsklingen kom hem EFTER mig idag, väldigt ovanligt. Eftersom han hoppat av skolan och precis kommit igång med ett nytt jobb är han väldigt ofta hemma. Sen kom morsan och Mumsan då blev det mat. Såg också slutet av Ladder 49.
SEN kom Adam (lillebrorsa) hem med den ANDRA säsongen av OC. SKITSPÄNNANDE!!!!!! Har sätt tre avsnitt nu, killarna kollar på det fjärde, själv tänkte jag bra blogga en snabbis och nu ta en dush. Imorrn är det onsdag, alltså världens tråkigaste skoladag. Tre timmar svenska, sen tre timmar SO. Men ska försöka få den att bli bra genom att kanske ta en fika med min kära vän Sara som jag typ aldrig träffar, kanske fönstershoppa lite OM jag inte har tur och fått in cash på kortet. Men nej attans, tiden rinner fort iväg. Ska dusha nu sen är det läggdags.

Ha en fortsatt najs kväll, GOD NIGHT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0