Tisdag

God morning, sitter i skolan nu och fryser. Fattar inte varför de inte sätter på värmen, de e ju fan minus grader inomhus. Försov mig imorse, skulle gått upp vid sju, men somnade om. Mamma väckte mig vid åtta igen, 20 min innan jag måste gå, så bråttom vart det. Har svenska nu, asså tycker dem här lektionerna är himlans onödiga. Visst det är bra att ha dessa timmar till att jobba på, men asså helt ärligt så har jag inte lärt mig nånting på alla de svenskalektioner vi haft. Har liksom läst en bok, skrivit ett referat och nu ska vi läsa en till bok. Inge märkvärdigt liksom. Hann inte äta nån frukost imorse, så är skithungrig, men vi har rast om kvart. Får ta och springa ner till kafeterian då och köpa nån smörgås. Satt och pluggade till typ halv tolv igår, blev lite sent för mig. Försöker att komma i säng tidigare, men som sagt lyckas jag inte så bra. Tror vi har Samhällskunskap sen, nått jag också inte gillar så mycket. Men det är bara att bita ihop och göra det som ska göras. Men nu har vi rast, så måste rusa ner till cafeterian. Ska nog in till stan efter plugget idag, träffa Nora. Kanske ta en fika eller nått vi får se.

Ha en bra dag, bloggar mer ikväll TJOHEEEJ <3

Kommentarer
Postat av: Bitte

Samma problem här att komma isäng i tid,straffet kommer på jobbet,suck...Fy för att frysa inomhus!

2007-11-27 @ 21:49:17
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0