Torsdag

Hej hej, har precis ätit en jättegod middag, nämligen kalkon med potatis, gräddsås och gelé. Det var verkligen jättegott kalkon smakar ju ungeför som kyckling. Hade ingen tilgång till en dator igår så därför skrev jag inget. Igår hände inget speciellt, världens tråkigaste skoldag. Åkte hem direkt efter skolan, packade min väska för att sedan åka hem till älsklingen på värmdö. Hans mamma och han kom och hämtade mig. Vi kollade på film och myste. Anledningen till att vi åkte dit var att hans styvpappa, Greg skulle flytta tillbaka till sydafrika. Han åkte idag, så vi var där för att säga hejdå typ. Det var lite jobbigt, dem skiljer sig. Fast dem är inte ovänner eller nått, dem älskar fortfarande varandra. Men de ville två olika saker så därför blev det som det blev. Vi var på bio imorse klockan 9:00, haha har aldrig varit på bio så tidigt förut. Det är nån typ av filmfestival just nu i typ 5-6 dagar. Vi går dit gratis med skolan, så därför gick jag och bullen dit. Filmen hette Shotgun stories, den var faktist bra. Fast jag somnade, HAHA som vanligt. Men men... har varit på salongen hela dagen, haft kul faktist. Det är ett riktigt roligt gäng som jobbar där. Imorrn har vi skola igen, vet inte exakt vad..men känns som om dagen kommer att ta slut fort. Ska försöka jobba så mycket som möjligt  nu i december, så att jag kan köpa en massa julklappar. Jag älskar verkligen julen och allt som har med den att göra. Alla mysiga förberedelser, och julklappshandling... Men nu ska vi kolla på en  film som mamma har hyrt, tror den hette "meet god". Har inga planer inför helgen, förutom att försöka jobba då. Och sen dansen på söndag så klart.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0