Torsdag

God morning, skönt med torsdag tycker jag för då vet man att imorrn är det helg. Kom precis hem, har varit hos tandläkaren. Skulle jobbat på salongen idag, men är skittrött och känner mig himlans seg. Asså gillar inte min nya tandläkare, hon e så grinig. Jag skulle spänna min tandställning, men då va typ själva tråden för tjock så hon tog i skithårt, så hårt att en liten plupp åkte av, så jävla osmart. Ajja det tog typ en kvart extra, men men. Ska passa på att äta nått nu innan tänderna börjar röra på sig, brukar bli ganska öm efter att jag spänt. Men men, ska kanske åke till Noras skola, sen typ in till stan. Måste köpa lite småprylar, typ ny mascara och sånt där =)
Asså blir så arg, gick in i mitt rum så slog jag lilltån rakt ín på sängbenet, asså det gjorde så JÄVLA ont. Nageln böjde sig och det började blöda... usch hatar blod!

Men ne nu ska jag äta...have a nice day! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0