Äntligen helg

Halooojsan, nu e det äntligen helg, fan va skönt...
Min dag började inte så bra asså, haha.Först gick jag upp och bara satte på mig mjukis kläder, sminkade mig inte änns. Sen gick jag ner och åt frukost, plötsligt så går alla ut genom dörren, ja fattade inte varför dem inte väntade på mig,men så kollade jag på klockan och såg att den var halv nio, så åt jag upp min mat. Sedan så började springa till bussen, när ja kommit halvvägs tappar jag min sko, haha asså helt sjukt. Men den bara åkte av så fortsatte jag springa typ tre steg, blev skitblöt om foten...Sen när jag kommer fram till busstaionen, så har jag tänkt fel så bussen gick inte den tiden jag trodde. Så då gick jag till den andra stationen, och då var det ca 6 min kvar tills den bussen skulle gå. Så jag sitter där och väntar, så plötsligt åker bussen bara förbi.. jävla bussjävel asså! haha...Så fick vänta ytterliggare 10 minuter. Sen åkte ja till skolan. Imorse hade vi makeup, gjorde typ ingenting. Sen åt vi lunch, sen gick vi bara rundt i typ 4 timmar, för vi skulle ta skolfoto så vi hade liksom ingen lektion. Så under den tiden sminkade vi oss och fixade håret. Sen var det dags för foto, hoppas det blev bra. Fick sitta ner och dessutom i mitten, haha! Sen hoppade Nora på tåget i gullmars , så åkte vi hem till henne. Och här är vi nu, sitter bara o chillar. Få se vad som händer ikväll, kanske nån fest annars bara chill, vi får se. Men ska iallafall äta middag hos nora, för hennes föräldrar lagar nån fin middag idag. =)

Här kommer en liten bild på hur jag såg ut på klassfotot, fast jag hade också på mig ett par pumps.

image55

(tunikan är den jag köpte från gina igår för 149:-)

Nu ska norisen in på datan, TJAAAAAAA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0