Fridaay

hallå, nu ere sent som bara den. Det är nog det senaste inlägget jag skrivit sen jag skaffade blogg! =)
Va skittrött imorse när jag vaknade, och drömde liksom så det kände helskumt när jag vaknade. Det kändes liksom som om ja va i drömmen fast samtidigt så var drömmen det riktiga... aa det låter väldit klurigt och det var det. Såg ut som en jädrans torsk imorse när jag gick hemifrån. Skulle ta ut pengar till en visning vi ska gå med skolan på, och självklart när jag åker tidigare hemifrån så jag hinner gå till bankomaten så är den trasig. Så blev tvungen att låna 200:- av en tjej i samma grupp av mig. Det var ju himla schyst! Först hade va make-up. Så himla skönt alltså! Jag sminkade Jessie först sen hon mig, hon vart jättefin. Sen hade vi lunch. Efter det så hade vi ju kundpass, men hade inte fixat nån modell tills idag så jag fick bli modell själv. Det var Jessie som övertalade mig, så nu är jag alltså brunett!!!! eller asså jaa, det vart typ SKITRÖTT! men jag har faktist vant mig under kvällen. Innan var jag ju typ blond så det var ju stor skillnad. Men eftersom jag har varit brunett innan så var det inte många som märkte det först. Och först så trodde jag inte att Kevvan skulle gilla det. Men han älskade det... så det kändes ju lyckat. Klippte topparna lite också! Sen när jag slutat drog jag hem till Nora, där vi typ inte gjorde nånting. Bara chillade. Sen kom Liisi dit, och det var massa tjaffs. Vill nog inte skriva om det här, ganska så personligt. Men det var himlans jobbigt, speciellt för Liisi såklart... polisen vart inblandad och så. Egentligen skulle ja o Nora gått o käkat pizza och solat. Men pågrund utav vad som hände så gick klockan himlans fort och det var dags för mig att dra iväg. Så ja sminkade mig och lånade lite kläder av norisen som vanligt... :P hehehe
Sen så drog ja till kungenskurva på en invigningsfest för en stor kyrka. Det var kul, och träffade älsklingen där. Gud vad jag saknat honom hela dagen. Så när det börjar närma sig slutet säger han att han ska åka till Vallentuna men Simon o spela musik. Vilket jag tycker är skitkul, men ja ville ju vara med han! men han hanterade väl mig, typ. Så vi bestämde att vi skulle vara imorrn och så. När det hela var slut åkte vi hem till sara! Och här är jag nu. Skittrött, ska verkligen bli meeeegaskönt att få sova. Hoppas jag hittar några skor imorrn, ska nämligen till stan såå! :) ajja älskar min pojkvän GRYMT MUCH!
Sätter väl in nån bild imorrn på  håret! ;)

nu ska ja drömma sött...sov gott ni med! kiss

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: hehe aa jag kan hjälpa dig med profilbilden, byt lösenord o ge det till mig så kan jag gå in och fixa.. ladda upp bilden du vill ha också i bloggen så fixar jag det ;P

2007-10-13 @ 12:14:49
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0