haalllååå

Idag har varit en mysig dag, kanske inte så kul att läsa, men känner bara för att skriva lite! :)
Har varit på salongen typ hela dagen, fram tills fyra. Ja juste, jag var ju på jobbintervjuven. Ja va skitnervös när jag stod där i kön, och blev ännu mer nervös när man skulle ha med sig en jävla lapp liksom, de tänkte väl inte jag på? :S ajja men iallafall så var jag för ung, eftersom dem skulle servera alkohol o ja bara va sjutton så gick det inte. Men men, de va skönt att jag gick liksom. De e nog lärorikt att gå på lite olika intervjuver så man lär sig liksom. Nu e det bara att köra på nästa jobb ;) sen efter att jag jobbat iallafall så åkte ja till odenplan o mötta Nora, Elina o Liisi. Där satt vi ett tag och njöt av den underbart starka solen som sken så bra idag. Sedan så åkte vi till medis och satt där ett tag o chillade. Sen måste ja bara berätta SHIT, OH MY GOD!!! haha, asså världens fulaste jävla snorungar börjar mucka med oss, haha de va fan de sjukaste ja vart med om. Vi kom ut från gården, så ber den ena bruden om en cigg, inte speciellt trevligt (ja röker inte!). Då sa Nora att vi inte hade nån, sen gick vi och tiggde cigg så gick vi tillbaka, då vart den ena bruden typ sur och så, " vilka skojjare assow, dem sa att dem inte hade och så har dem shiet" haha värsta blatten liksom. Ajja sen va dem bara så vidrigt kaxiga, o ja e verkligen inte den tjej som bara börjar mucka o skrika massa onödiga saker, men dem här tjejerna hade seriösa problem, dem spottade på oss, inte mig då men dem andra. assså fan va ja stör mig på sådana människor asså...
ajja sen drog vi hem till nora och åt jäääättego ungspannkaka, tack noras mamma! :) hihi så vilade vi lite efter maten va skitmätt. Sen drog ja och Elina hemåt. Nu sitter jag här i min lillasysters säng och är skittrött, väntar på att älsklingen ska komma hem, saknar han så himlans mycke, nu går det HELA dagar utan att jag träffar honom :(
tänkte bara säga att jag ska skriva lite roligare inlägg senare och börja lägga in bilder på arbeten från skolan, alltså typ frisyrer och så som jag gör själv. Och olika make-up teman vi har och så...

sen så får vi ju INTE glömma att de va kanelbullens dag idag! :)
Jag åt i och försig värsta goa bullen igår, men köpte tre idag ocksåimage6




















men ska hitte på noe annet nu! hah

ajja hare bäst, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0