hur vi vart tillsammans

Jag mötte Kevin första gången när jag gick i tvåan. Det var när han flyttade hit från Göteborg. Min bästa vän då, Malin kände honom sen tidigare och pratade därför om honom i flera veckor innan han började i vår skola. Alla tjejer i klassen var så himla nyfikna på den nya kille som Malin kände skulle börja. Det var 1997 om jag minns rätt, alltså när jag gick i tvåan. Sedan hann jag bara gå i skolan ett år efter att han började där, för sen så flyttade jag till Norge, men då var jag tillsammans med P, det var 1998. Sedan bodde vi i Norge fram till 2001 då vi flyttade tillbaka till Sverige. Gud vilken hemsk tid, haha såg ut som största snorungen, ska försöka hitta ett gammalt klassfoto sen på hur jag såg ut då. Men iallafall, när jag kommit tillbaka vart jag ju väldigt poppis eftersom jag varit borta så länge. Men jag var ju bara elva år då så inget var ju speciellt seriöst. Jag tror faktist Kevin var tillsammans med alla tjejer i klassen samtidigt. I den här åldern var man ju ihop typ en dag sen gjorde man slut. Jag hade från början inge större intresse av kevin, tyckte bara han var skitjobbig som hela tiden retades och drog mig i håret. Ju längre tiden gick ju mer började han retas och slåss, jag förstod verkligen inte varför och blev jätteledsen. Men sen mognade väl kevin lite antar jag, eftersom de gick över. Fast det var väl mest för alla utskällningar han fick av våran lärare Kate, haha! =) Jag tror det var i slutet av 2002 som jag började skaffa intresse av Kevin, för jag skrev dagbok på den tiden, och i princip varannan dag handlade om Kevin och hur snygg han var. Men att jag var för feg för att säga ja när han frågade chans. Det gick flera veckor men Kevin gav aldrig upp, han fortsatte fråga chans, men jag tyckte han var så barnslig, så han tröttnade väl lite för de lugnade väl ner sig efter ett tag. Men han gillade ju mig fortfarande. Sen var det i januari 2003 som jag skulle dela ut tidningar i mitt villområde, mitt lilla extrajobb på den tiden. Va så himla trött på det jobbet då, de var ju skitkallt ute och hade absolut ingen lust att göra det, men var ju tvungen. Så jag gick rundt och frågade mina tjejkompisar om nån ville hjälpa mig, men ingen kunde, så kommer Kevin från ingenstan och säger, "jag kan hjälpa dig". Jag blev glad och han följde med mig hem. Vi kom hem och delade ut tidningarna, de var ju snö då så vi kastade snöbollar på varandra medan vi försökte bli klara med jobbet så fort som möjligt. När vi kom hem åt vi middag sedan så gick vi upp på mitt rum, gud kommer ihåg det som om det vore igår. Vi satt och kollade på kort i min säng, plötsligt kom mamma in och skrattade lite för sig själv, jag frågade varför då sa hon, "märker ni inte hur när ni sitter varann?" haha, vi satt nästan på varann. Vi båda rodnade väl lite sen sa Kevin att han va tvungen att åka hem, han bodde då i södertälje. Då sa jag att jag kunde åka med han till älvsjö, så kunde jag handla lite... haha var bara ursäkten att få åka med honom. Men sedan när vi går där på bron så tar han tag i min hand, jag känner hur jag blir alldeles varm i hela kroppen. Vi går där i 2 minuter ungefär tills vi stannar upp. Han släpper min hand och säger att han måste springa, det är han tåg som kommer. Han ger mig en puss på munnen och springer så fort han kan därifrån. Jag blev så himla glad, jag lovar jag lös upp hela älvsjö haha. Sedan dagen efter så pratade vi knappt med varandra i skolan, tyckte det var så himla pinsamt. Men självklart så berättade jag det för Malin. De gick nån dag eller två sen frågade Malin mig, "är ni tillsammans nu eller" jag svarade att jag inte visste för det gjorde jag ju inte. Sen frågade hon Kevin samma sak och han gav samma svar. Men rolig som hon va så sa hon då " ajja men då bestämmer jag då! Nu är ni tillsammans!" Och så blev det... det var den 21 januari 2003. Sedan dess har det alltid varit jag och Kevin, förutom att vi gjort slut ett par gånger, men det är liksom ja och kevin i ett nötskal.
Vi är iallafall tillsammans än idag, 4 år senare vilket känns himla coolt. Fast med alla avbrott så går väl ungefär 1 & 1/2 år bort. Så man kan säga att vi varit tillsammans nästan tre år sammanlagt. 


 här kommer en liten bild, vet inte exakt när det var, men vi var väldigt små iallafall... hihi

image1

                   ajja ska dra till min älskling nu, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Kevin

VI e så sexiga!! :P love you bäbä!!

2007-10-07 @ 13:50:33
Postat av: Annaaaa

VAAA SÖTT!! kommer ihåg alla bråk ni två har haft som ja ghar vart närvarande i och när Kevin drog oss i håret och kasta kottar på oss!! Usch, för hur elaka barn kan vara ibland! :P

Hoppas du och Kevin håller ihop nu!
Minns också att jag en gång sa till Malin att du och Kevin skulle gifta er för ni är bara varandras bättre sida! :)

SAKNAR DIG SYRRAN

2007-10-10 @ 16:35:20
URL: http://xxoxo.blogg.se
Postat av: Pernilla

Sånn gullig berättelse=)

2008-02-07 @ 17:45:27
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: maria Runow

åå jag börjar nästan gråta älskar dig syrran men inte dig kevin förlåt men du är såååå töntig

2008-02-13 @ 20:02:08
Postat av: kevin

haha maria! jag vet :P

2008-02-18 @ 17:08:16
Postat av: Anna

Vilken söt berättelse!

2008-03-19 @ 16:35:44
URL: http://henriksson.blogg.se
Postat av: kale

gu va sött, haha, och vilken fin bild på er! =)

2008-03-27 @ 15:16:44
URL: http://www.mysteri.blogg.se
Postat av: kevin

haha maria, :P i know

2008-06-07 @ 08:38:02
Postat av: maria R

vad F-A-N, jag har inte kommenterat det där med att kevin är töntig! hahahah

2008-06-29 @ 13:28:42
Postat av: Alexandra

säkert din kära lillasyster...EMMA! hahahaha eller vem vet kanske busfröet linda! ahhaha :) kram på er

2008-12-08 @ 16:59:40
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Theres

Kom in på din blogg nu, vet inte hur. Men gillar den, och det här inlägget fick faktiskt mig och bli tårögd. Måste säga att det var det sötaste jag sett! Skriv en bok om det, lovar jag köper första utgåvan. Ha de bra / Theres :)

2009-08-12 @ 18:26:21
URL: http://frokenblommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0