Måndag

Hälloue, sitter i skolan nu och gör ingenting typ. Gick upp i tid för att hinna till min svenska distans som börjar 9:25. När jag kom dit, skulle vi göra det där jävla provet som man skulle gjort för typ 1000000000... år sen. Så då fick jag inte änns vara med på lektionen. Så nu sitter jag här och har håltimme. Ligger efter som fan nu i svenskan, inte bra!! Men får verkligen ta ikapp nu, plugga som fasiken hemmifrån annars får jag väl IG i svenska A.
Nästa lektion har vi engelska, har precis skrivit ut en låttext, från en sån där hemsida som man kan ta texter och sånt skit ifrån. Jag valde en låt som Christina Aguilera sjunger, " Come on over". Varför jag tog den låten var för att vi gjorde en dans till just den låten när jag var mindre, ett roligt minne som sagt. Idag har vi idrott, men jag ser inte fram emot det så mycket eftersom vi har fotboll idag IGEN, typ 6 gånge. Va fan då skulle ja lika gärna kunna börja på fotboll...hehe nä men det e väl kul men itne varje gympalektion liksom. Vill ju hitta på nått annat!
Men nu måste jag skriva ut lite pryliiisar, skriver väl mer ikväll i guess!

Tjo faddirittan lamboo


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: aa, och sen på förhandsvisa och sen högerklicka och egenskaper. :) kopiera url:en

2007-10-15 @ 10:09:57
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0