senare måndag...

Ämen tjänare, kom hem för en 45 min sen. Ska strax ställa mig o laga lite middag till min kära familj.
Men först tänkte ja skriva ett lite inlägg. Idag har som vanligt varit som vilken annan måndag som helst. Så tröttsam, man känner sig helt slut efter en måndag tycker jag. Även fast man vilat hela helgen... Hade permanent idag, de var bara jag och Malin på den lektionen. Vi har liksom olika stationer, och det var bara vi som hade kvar just permanent. Det va skitmysigt, vi stog där och snackade med vår nya lärare Damian, skitsöt är han. Svart, pratar någorlunda bra svenska, haha, det var jättekul. Han stod där och berättade om sitt privatliv och lite sånt skoj. Det var faktist trevligt. Och avslppande, inte ett dugg svårt! Sen gick vi vid kvart i tre, då vi hade idrott. Va faktist med på idrotten idag, även fast det var fotboll. Men det var väl för att jag tog med mig ett par skor idag. Jag e egentligen lite bollrädd, men tyckte jag hade klarat mig undan väldigt bra, fast nä när det va slut så sköt en kille en skithård boll rakt på armbågen, det gjorde satans ont asså. Men gick över snabbt. Har tänkt på min käre far hela dagen, han åker liksom imorrn :( tråkigt kommer sakna han som fan. ajja måste laga lite middag nu. Skriver med sen, ska lägga in en bild på mitt fiiiiiina röda hår! ;) haha heerråå


21:00
Iám back now, har ätit klart av min goda middag. De va så himla gott, ganska så enkelt. Tog väl kanske 45 min att laga. Kokade ris, och skar upp några bitar kassler och la upp det på en plåt. Smetade över lite creme fresh och rev ost. Kryddade såklart en massa. Älskar att laga mat, iallfall om det inte är föööör svårt. Här kommer lite bilder på min goa mat...
                            image36

                             

kanske inte ser så där jäätttemumsigt ut, men det var det iallafall. Sen plötsligt ringde de på dörren, gissa VEM?
pappsen, gud va glad ja blev. Han kom för att lämna ett DVD till mamma, men stannade en liten stund. De kändes bra att träffa han en sista gång innan han åker. Kommer sakna dig pappsen! :) Love you <3
Nu sitter jag här, har himlans skoj.. not haha

Juste, här kommer en bild från min modell som jag hade på vårat "Fest & Glamour" projekt. Vart faktist riktigt nöjd. Ska i fortsättning också börja lägga in bilder på mina jobb från skolan.




Nu ska ja städa övervåningen så att jag får min månadspeng denna måndag, för jag behöver faktist HELA! e megapank :P
Hare så bra, så bloggar ja mer imorrn.


PUSS & KRAM


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design

2007-10-15 @ 18:26:21
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0