Senare torsdag =)

hej hej, kom precis hem efter att ha flängt rundt på stan i ett antal timmar. Efter att jag kollat på filmen tidigare tog jag en dush. Gjorde mig iordning och sprang till bussen. Åkte till älvsjö, där jag mötte mamma och mumsan, hon hade precis dragit ut en tand.. usch. Sen skulle vi ta bussen till bandhagen, men hade missat båda så mamma sa att vi tog en taxi, Haha, sköööönt jue! Inte ofta ja åker taxi liksom. I bandhagen hämtade vi mimmis kompis. Sen drog vi in till östermalmstorg, mamma skulle hämta några papper där. Sen åkte vi in till centralen o gick rundt i ett par olika affärer. Köpte faktist lite grejer, egentligen så får jag inte göra det. Eftersom jag e jävligt pank, och dem 700 som fanns på mitt konto skulle gå till ett par nya skor. Men när ja såg alla fina kläder blev jag bara tvungen att köpa lite smått.

                           

Första bilden är två olika leggins. Ett par gråa och ett par lila lite tunnare. Sen är det ett par svarta benvärmare. Allt det är från H&M, sedan är det ett par bruna leggins från lindex. Passade på att köpa en billig foundation och en deo som luktar jättegott.
Andra bilden är en, ja va ska man säga. Tunika/kort klänning med en fastsittande t-shirt. Den är från Gina. Tyckte den var så himla söt, har nog aldrig tidigare haft lila tror jag.
Sen tredje bilden då, är en liten brun mössa och en passande halsduk i samma färg från H&M.
Så det var det jag fick med mig hem, det hela gick väl kanske på 650:- ungefär. Så kommer vara lite pank nu fram tills på onsdag då månadspengen kommer in! Tycker faktist H&M har mycket fina kläder alltså, hittade säkert 2-3 jackor idag som jag gillade. Måste köpa nån av dem. Men måste ha mera pengar som sagt. Jag älskar att shoppa, men vet inte mycket om affärer, går för det mesta i sådana som alla går i. Skulle liksom vilja ha lite mer udda, sånt som bara finns i ett visst antal. Men det kommer väl med tiden, ju mer jag är ute och handlar. Gina tricot har också mycket bra kläder, sen bikbok har faktist några fina tjocktröjar, sådana lite längre.
Kom iallafall precis hem, och är skittrött. Ska nog kolla på en film eller nått med älsklingen.

PUSS HEJ LEVERPASTEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0