sent inlägg :)

Go´kväll,

idag är det onsdag och det har varit en ganska så rolig dag. Den börjad med att jag försov mig, men de gjorde inte så mycket för jag kom ändå i tid, men fick däremot ingen frukost i mig... När ja kom till plugget hade vi försäljning och service. Där vi först snackade en massa med tre av våra lärare i 1 o 1/2 timma...booring. Sen kom en säljer från nått företag som berättade om en massa produkter, bland annat  "American Crew". Ett märke som storsäljs i hela sverige och hör till den lite äldre målgruppen och riktar sig in på men. Han babblade väldig länge men det var lärorikt. Sedan va det lunch, och så hade jag kund. Då kom lilla söta Elina och Nora till min skola. Jag gjorde blonderings slingor i hätta, stackarn satt och led... :( sorry gumman. haha iallafall det var skitbra, blev verkligen jättenöjd. Sen åkte vi till stan och kollade rundt lite grann i olika affärer och så. Men fan va tråkigt det är asså, e så jävla luspank just nu. Och då är de så jävla tråkigt att kolla på kläder, då vill man bara ha allt. Imorrn ska jag till salongen och praktisera, men kommer smita iväg en liten stund. Ska nämligen in till stan på drottninggatan på anställningsintervjuv till ett nytt café som ska öppnas i PUB, e skitnervös. Skulle verkligen vilja ha det jobbet. Och som sagt e jag i väldigt stort behov av ett jobb nu. Men jag bloggar imorrn och berättar hur det gick. Just imorrn ska vi upp halv sju och sjunga för Tompa, han fyller ju 40 år! :) men nu ska jag hoppa in i dushen en snabbis innan kevin kommer. Sen e det väl läggdags =) ajja see yaah tomoorrw kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0