Sneakers

hejsan

Nu sitter jag här i vardagsrummet och bara myser. Mimmi & hennes två kompisar, mamma, Adam (brorsan) och så älsklingen sitter och spelar barn-geni. Det fanns inte tillräckligt med pluppar, så jag orkade inte vara med. Så tänkte blogga lite. De jag ville visa i dette inlägg var faktist ett par skitsnygga sneakers som jag hittat. Har sätt dem på andra, och försökt hitta dem i butik. Men dem är slut överallt. Så visade min faster en sida på nätet igår och DÄR fanns dem, så nu är jag super lycklig!!!!
Fast det finns två som jag tycker är snygga, men kan inte bestämma mig för vilka jag ska ta :S
Här är de första, fast jag tänkte byta ut skosnörena till helvita dock.


click to close

Och de andra, också skitsnygga. Plus att det är ju en fördel att de är svarta...


click to close

Vilka tycker ni att jag borde ta? Båda kostar 899:-
Skorna hittar ni på www.sneakersnstuff.se

Kom aldrig iväg och solade idag. Utan städade bara köket, sen har jag bara varit hemma och inte gjort nånting.
Glassbilen var precis här, så vi köpte en bästispåse, med en massa gott i. Men det lär ju ta slut ganska snabbt med hjälp av Mimmis kompisar. Haha

Himla tråkigt väder vi har här i sthlm alltså, gud vad jag vill resa utomlands... Saknar den mysiga stunden från i somras. Lite bilder, bara så att man iallafall kan drömma sig till paradiset iallafall =)

image75 Min födelsedag...

image76 nergrävd brorsa.

image77

I Spanien tycker dem att det är lika bra att dricka MYCKET, när man väl dricker. haha sjukt stor flaska!

image78 17-års dagen :)

image79 

image80

image81


SAKNAR DET SOM FAAAAN :'( vill tillbaka till värmen.. och bli BRUN!!!


Nu e det dags att mysa lite med bäbisen, ses imorrn vetttja,


PUSS & KRAM SKUMBANAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0