Söndag

Hej hej, kom precis hem. Det är helt tomt här, undrar vart alla är. Inte trodde jag skulle få vara ensam jag. Men det kan vara skönt ibland tycker jag. E helt slut nu faktist. Vaknade vid halv elva imorse, trodde jag. Men nej, när jag kom ner i köket sa mamma att, "juste, idag ska man ju ställa tillbaka klockan"! Så egentligen var klockan bara 20 i tio, så det var ju jäättteskönt. Segade väldans mycket fram tills kvart över elva, då jag var tvungen att gå. Slängde bara på mig kläderna, ge älsklingen en puss och springa till bussen. Jag var och solade i hornstull. Det finns ett jättebra solarium där för dem som solar. Och det är halv priset fram till 14:00 på dagarna. Så betalde bara 20:- för 6 min idag. Det kanske låter lite, men det är ett ståsolarium, och så är det dubbelt så starkt som ett vanligt. Efter det åkte jag direkt till dansen. Fan vilket jävla pass vi hade idag, var fan helt slut. Han körde på ordentligt idag. Jag går på reaggaton. Det är verkligen skitkul, fast det var typ dubbelt så många där idag än det var sist. Det var nästan lite för många. Men hoppas vi kommer byta sal, så blir det inte så trångt. Efter det tog jag tuben raka vägen hem till Sara. Där var det tomt, ingen hemma. Satte på hög musik och städade som bara den. Det blev nog riktigt rent där asså. Skitnöjd vart jag, väldigt jobbigt. Men värt det, absolut. Det är sådana jobb som är bra när man behöver lite extra pengar. Det tog mig ca 4 timmar att städa allt. Men fick ju hjälp av norisen såklart. Så det hade nog tagit längre tid om jag gjorde det själv. Jag svettades lika mycket efter att jag städat som jag gjorde efter dansen. haha
När vi var klara åkte vi till farsta, där stannade vi och åt wok. Gud vad gott det var alltså, var ju skithungrig, så det blev perfekt. Sen så åkte vi till slussen där vi bytte tåg. Jag åkte hem till mitt och hon till sitt. Köpte en påse bilar och en bounty som jag tänkte smaska lite på framför nån bra film. Om jag hittar nån. Känns som jag sätt alla våra filmer 10000 gånger om. Hoppas nån kommer hem snart, lite läskigt att sitta här uppe på vinden alldeles själv, fast vänta nu kommer det nån :) mhm det var bara brorsan...tråkigt. Ajja Kevin kommer väl snart... Ska läsa lite olika bloggar nu, det är faktist kul att se vad folk skriver om. Sen sätter jag väl på en film. Bloggar väl imorrn...


Kraaammis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0