Veckan äntligen slut.

Hallo, bloggade inte igår för jag fick aldrig tid helt enkelt. Orkade inte dra till salongen igår, så vara bara hemma och mös med min bäbis. Vid tre mötte vi Nora, Elina, Julia m.fl i deras skola. Sen åkte vi in till stan, där vi tänkte fika. Men det blev bara ett stopp förbi 7-eleven. Sen drog vi hem till Nora. Dit kom sen Kamil. Grabbarna gick och köpte lite food, medan jag och norisen förberedde middagen. Vi åt kyckligsallad, de va gott. Sen drog Nora & Kamil hem till han, och vi hem. Det var jättemycket förseningar igår på tågen, och idag läste jag i tidingen att det var en 15 kille som vart påkörd av arlanda express tåget i solna. Gud va hemskt sånt där är alltså, känns så konsigt. Tänk hans familj liksom, att han plötsligt är borta förevigt liksom.. Jobbigt sånt där. Vet inte hur jag skulle hantera en sådan situation som förälder.
Började nio imorse, då hade vi make-up. Idag fick vi lära oss hur man gör ett sotöga. Blev faktist nöjd med mitt resultat på Malin, fast det skulle inte vara riktigt så skarpt, utan lite mer utsuddat på kanten. Men det rättade jag till efter jag tog korten.



När vi var klara så gick vi och åt lunch, plötsligt stänger dem igen luckorna där man tar maten, vi fattade ingenting. Tills vi frågade en av disktanterna, men fattade inte mycket av vad hos sa, men hon sa att skolan skulle stänga.
Så vi frågade en annan lärare, då sa hon att dem fått en stor vattenläcka, så att de var tvunga att stänga av vattnet. Och då får man tydligen inte spola, och sätta på kranarna. Så alla elever på hela skolan fick gå hem. SKÖNT!
Jag åkte med Malin till globen för att köpa en jacka till henne, hon var helt överlycklig hihi. Sen åkte jag hem. Tror att vi ska på bio ikväll, hoppas hoppas. Har ni nått bra förslag?

Kramiiis

Kommentarer
Postat av: souad

det är min son som bliv påkörd

2008-01-10 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0