Äntligen lite sällskap

sitter här i min underbart sköna säng, och idag inte själv... har ju sällskap av Nora. Känns roligare än att sova själv. Pratade med älsklingen förut och han har åkt snöskoter idag. Shit va kul, de skulle jag med vilja göra.

image1523

De är ju uppe i dalarna och där är det tydligen massa snö. Han vet inte än när han kommer hem, men det blir väl nångång till helgen. Klippte faktist en liten bit av Nora´s toppar idag också. Imorrn är det salongen som gäller, men tänker inte åka dit förrän typ elva tiden, stanna lite senare än vanligt. Nu ska vi kolla lite film, ses imorrn.


Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0