Äntligen packat klart

Hej hej, äntligen har jag packat klart. Haha, har kanske inte packat hela tiden sedan klockan sju men lite sådär då och då...hihi 

Men jag kan nog lova att jag kommer packa på ännu mer under kvällen och morgondagen! Funderade ett kort tag på att ta med min dator till egypten, men har nu bestämt mig för att inte göra det. Det finns datorer där, så kan iallafall hålla mig hyfsat uppdaterad. Det har varit sjukt stressigt de senaste dagarna, men nu känner jag mig rätt lugn.

Bilder från min shopping de två senaste dagarna:

 Två bikinisar: 98:- /del förutom den guldiga toppen 129:-

 Två linnen: det vita från Gina Tricot och den turkosa från H&M typ 99:- stk

 Rosa skor: 149:- H&M, cooola! haha

 Svarta skor: 299:- DinSko

 Långklänning: minns inte vad den kostade men från Cubus.

Små prylar, peeling, smink, smycken etc.

image1553

image1554



Såhär ser ena sidan ut på min röda fina resväska, den e verkligen proppfull! haha, har tillochmed lagt över massa skit hos älsklingen...



Kommentarer
Postat av: anna

var har du köpt den guldiga bikinin? ellos?

2008-04-17 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0